نسخه ناکام شادکام! نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد
سرخط خبرها

سه بازیکن جدید در شهرخودرو

  • کد خبر: ۱۴۱۸۷
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
سه بازیکن جدید در شهرخودرو
سخنگوی باشگاه شهرخودرو خراسان رضوی از جذب سه بازیکن جدید خبر داد و گفت: ۲ بازیکن دیگر نیز تا پایان فصل نقل و انتقالات به این باشگاه می‌پیوندند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدجواد طاری بخش افزود: طی تعطیلات زمستانی حسن جعفری، مدافع جوان و باسابقه فوتبال ایران که ۲ سال سابقه بازی در باشگاه شهرخودرو را داشت با حضور در دفتر باشگاه در مشهد و امضای قرارداد رسمی به این تیم بازگشت. وی به جز شهرخودرو سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، ملوان انزلی، سپاهان اصفهان و نساجی قائمشهر را در کارنامه خود دارد.

وی ادامه داد: میلاد سرلک، بازیکن سابق تیم فوتبال نساجی مازندران نیز هفته گذشته به جمع بازیکنان شهرخودرو پیوست و روح‌الله سیف‌اللهی هم شنبه هفته جاری در تهران پس از مذاکره با حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو با عقد قرارداد ۲.۵ ساله به این باشگاه پیوست. این بازیکن تهاجمی پیش از این در تیم‌های پرسپولیس تهران، استقلال خوزستان، سیاه‌جامگان و پارس جنوبی جم توپ زده است.

وی گفت: هدف اصلی این نقل و انتقالات و برگزاری اردوی اصفهان، آمادگی برای حضور تیم شهرخودرو در بازی حذفی جام باشگاه‌های آسیا و حضور موفقتر در لیگ برتر فوتبال پس از تعطیلات زمستانی است.

طاری‌بخش افزود: تیم شهرخودرو فردا (جمعه) یک دیدار تدارکاتی با تیم سپاهان اصفهان در این شهر انجام خواهد داد و با بازگشت روز یکشنبه تیم به مشهد اردوی تدارکاتی سه روزه شهرخودرو در اصفهان به پایان خواهد رسید.

تیم شهرخودرو هم اکنون به ترتیب پس از تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، صنعت نفت آبادان و استقلال در جایگاه ششم جدول لیگ برتر قرار دارد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->